4 najnowsze trendy w tworzeniu biur w Warszawie

Nowoczesne biurowce w Warszawie wyrastają niczym grzyby po deszczu. Już teraz zasoby powierzchni biurowych stolicy oscylują w granicach 5,5 mln m kw. Znacząco powiększą się w ciągu najbliższych paru lat z uwagi na rosnącą ilość inwestycji.

Wygląd powierzchni biurowych w Polsce nieustannie się zmienia. Doskonale widać to na przykładzie biur w Warszawie. Stolica to największy ośrodek biurowy w Polsce (połowa krajowych zasobów powierzchni biurowych znajduje się właśnie tu), gdzie różne firmy najchętniej umieszczają swe siedziby. Biuro jest wizytówką firmy, przy czym liczy się nie tylko jego lokalizacja, ale i wygląd. Oto 4 najmodniejsze trendy obowiązujące obecnie przy tworzeniu tego typu lokali.

Otwarta przestrzeń

Firmy, które szukają biura na wynajem w Warszawie, dużą wagę przywiązują m.in. do swobody, jaką zapewnia biurowa przestrzeń. Powinna być ona otwarta i na tyle duża, aby z jednej strony zagwarantować pracownikom komfort pracy, a z drugiej usprawnić komunikację pomiędzy nimi. To pomaga wzmocnić pracę zespołową, co w rezultacie przekłada się na lepsze wyniki osiągane przez firmę.

Przeszklone powierzchnie

Przeszklone powierzchnie mają bardzo wiele zalet. Przede wszystkim dają wrażenie przestronności, co ma ścisły związek z koncepcją otwartej architektury. Ponadto dzięki temu rozwiązaniu do pomieszczeń dostaje się więcej światła dziennego. W nowoczesnych biurowcach zastosowanie znajduje szkło odznaczające się znakomitymi parametrami użytkowymi. Wykorzystywane są systemy przegród stałych i przesuwnych.

Mocne akcenty kolorystyczne

W biurach najlepiej sprawdzają się stonowane barwy doskonale wpisujące się w modny styl minimalistyczny. Zestawia się je z mocnymi akcentami kolorystycznymi nadającymi wnętrzu oryginalnego charakteru. Przestrzeń, która pod tym względem prezentuje się atrakcyjnie, zachęca do pracy.

Oznakowanie przedmiotów

Istnieje wiele metod budowania wizerunku firmy. Oznakowanie (obrandowanie) przedmiotów znajdujących się w biurze jest jedną z nich. To doskonały sposób na przekazanie np. klientom informacji o historii firmy i jej misji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here